Mystictravel
Home Oferta O nas Newsletter Archiwum Kontakt
Spływ kajakowy Brdą. Bory Tucholskie kajakiem.
Dużą atrakcją turystyczną jest rzeka Brda, która tworzy wraz z dopływami malowniczy szlak kajakowy, uznawany za jeden z ciekawszych i najpiękniejszych szlaków kajakowych w Polsce i Europie.
Spływ tratwami. Wieczór i nocleg na rzece.
Warto się wybrać na weekend na wycieczkę z Mystictravel. Polecamy tą wycieczkę weekendową także na spotkanie integracyjne
Kazimierz Dolny nocne zwiedzanie.
Kazimierz Dolny, miejsca o ponad stuletniej tradycji letniska i kolonii artystycznej.
Trasy rowerowe Sandomierz. Wycieczka rowerowa
Byliśmy już kilkukrotnie na wycieczce rowerowej w okolicach Sandomierza i pomimo bardzo licznych wijących się uliczek zawsze trafialiśmy na miejsce w oznaczonym czasie.
Tajemniczy Dolny Śląsk
Czeka nas odkrywanie tajemniczych miejsc z klimatem oraz zdobycie najwyższego szczytu Karkonoszy i Sudetów - Śnieżki
Najpiękniejszy zamek w Polsce.
Zwiedzanie zamków to dla nas standard, znaczy się – uwielbiamy zwiedzać wszystko w czym zawarta jest historia, kultura i jest po prostu część czegoś co nas do tego przyciąga. Sporym zainteresowaniem cieszą się wyjazdy w których łączymy aktywne wycieczki połączone ze zwiedzaniem.
Wycieczka dla szkół do Gniezna
Zobaczyliśmy Kruszwicę i Mysia Wieża, symbol miasta i pozostałość po zamku zbudowanym w połowie XIV wieku przez Kazimierza Wielkiego. Położona nad Jeziorem Gopło, jednym z największych jezior w Polsce. Słynie z legendy o królu Popielu, którego zjadły myszy.
Wycieczka rowerowa do Białorusi
Wycieczkę rowerową rozpoczynamy od Białowieski Szlak Transgraniczny, która spina Puszczę Białowieską po obu stronach granicy
Pomysł na Walentynki - Żubrówka
Zanim jednak powrót do hotelu nastał najważniejszym naszym celem stał się rezerwat ścisły Biebrzańskiego Parku Narodowego
Wycieczki do Lwowa z Warszawy
Kolejny raz odwiedzamy miasto Lwów, które stale nas przyciąga i nie ma się co dziwić bo jest pzrzepiękne.
Wycieczka na Babią Górę
Podczas wędrówki towarzyszyć nam będą widoki na Babią Górę oraz na odległe pasma Beskidu Żywieckiego i Śląskiego.
Wycieczka do Sandomierza i Góry Pieprzowe.
Połączyliśmy naszą aktywną wycieczkę ze zwiedzaniem po to aby wykorzystać na maxa teren i możliwości.
Wycieczka rowerowa po Biebrzy
Rowerem przez Bagna Biebrzańskie, które są uznawane za jedną z najważniejszych w kraju i w Europie Środkowej ostoi ptaków wodno-błotnych.
Wyjazd na narty biegowe. Wycieczka do zieleńca.
To stolica sportu nart biegowych. Zorganizowaliśmy kolejną wycieczkę na narty biegowe.
Wycieczka z Warszawy na Roztocze
Odwiedzimy nieznane zakątki Roztocza, poznamy miejscowego proboszcza poetę, odwiedzimy przedwojenną leśniczówkę
Lwów wycieczki z Warszawy
Na szczególną uwagę zasługuje OPERA – zwiedzanie teatru, dzieje Opery Lwowskiej, kościół Jezuitów oraz kolegium Jezuickie, Kopalnię Kawy, Katedrę Ormiańską, kamienicę Pór Roku, dzielnicę żydowską – ruiny synagogi Złota Róża, klasztor Bernardynów, bazarek artystów Wernisaż.
Wycieczka rowerowa na Hel z Warszawy
Wycieczka rowerowa na Hel, podczas D-Day obok swoich walorów rozrywkowych i widowiskowych, dostarcza spory kawałek edukacji dotyczącej wydarzeń sprzed ponad 60 lat.
Wycieczka rowerowa do Biebrzańskiego Parku Narodowego
Nasze wyprawy rowerowe na Podlasie w ciągu tych dwóch dni osiągają ok 100 km.
Białowieski rowerowy Szlak Transgraniczny Polska-Białoruś
Wycieczkę rowerową rozpoczynamy od Białowieskiego Szlaku Transgranicznego, który spina Puszczę Białowieską po obu stronach granicy
Święto Wina w Janowcu
Zamek w Janowcu nad Wisłą, wzniesiony na początku XVI wieku i rozbudowywany do XVIII wieku, był siedzibą magnackich rodów Firlejów, Tarłów i Lubomirskich
Narty Szczyrk
Wycieczkę na narty planowaliśmy skrupulatnie. Godzinę po godzinie. Słońce w górach może zajść z nienacka więc musimy być na to przygotowani. Uczestnicy wyprawy na narty mieli mapy i byli poinstruowani
Wycieczki na Babią Górę z Warszawy
Dziękujemy za odwiedziny naszej strony internetowej i zapraszamy Cię na nasze aktywne wycieczki. Babią Górę odwiedzaliśmy już wielokrotnie i zrobimy to ponownie
Wycieczka rowerowa do Sandomierza. Góry Pieprzowe
Po zwiedzeniu wsiadamy na rowery i ruszymy w drogę do Gór Pęchowskich pod pomnik legionistów Piłsudskiego i dalej przepięknym wąwozem do wsi Beradz i dalej Garbowice
Jakuszyce biegówki z Warszawy
Szlaki biegowe okolic Jakuszyc zawsze są wspaniale przygotowane. Nie ma się co dziwić wszak jest to stolica sportów zimowych jeśli chodzi o narty biegowe.
Cudowny obrazek Krasnobrodu. Obóz zagłady Bełżec
Dowiedzieliśmy się o nim jakiś czas temu i stwierdziliśmy iż musimy tam zrobić aktywną wycieczkę połączoną ze zwiedzaniem i zaprosić ludzi by pokazać im cudowny obrazek
Wyprawy rowerowe Mikołajki
Wycieczka rowerowa po mazurach daje taki wewnętrzny spokój. Nie ma pośpiechu. Załadowane rowery wraz z nami snują się powoli po jeziorze, cisza dookoła
Organizacja spływów kajakowych Krutynia
Spływ kajakowy Krutynią wśród pozostałych spływów zasługuje na szczególne wyróżnienie. Możliwe iż jest to jeden z najpiękniejszych szlaków wodnych Europy.
Spływy kajakowe Narew
Na nasz spływ kajakowy Narwią ruszyliśmy z Warszawy przed świtem. Dojechaliśmy na miejsce naszym busem do punktu zbiórki celowo 40 minut przed czasem, aby najpierw napić się gorącej kawy, zjeść śniadanie, skorzystać z toalet.
Szczeliniec organizacja wycieczki z Warszawy
Wycieczka autokarowa do Litwy
Teatr Dramatyczny w Wilnie tutaj mieliśmy okazję wypić lampkę szampana z okazji premiery nowego spektaklu z udziałem polskich aktorów.
Wycieczka w Gorce
Organizujemy wycieczki w Gorce na weekend i zdobywamy najpiękniejsze i najciekawsze doświadczenia z pobytu w górach, i zapraszamy tu o każdej porze roku.
Gdzie kwitną krokusy
Gdzie kwitną krokusy wiemy i tam zabieramy ludzi, a są to Gorce i Tatry ale, ważna jest także pogoda od której zależy czy zobaczysz kwiaty czy nie, więc decyduje data wyjazdu w góry.
22.09.2018
Grzybobranie na spontanie
Organizujemy wyjazdy na grzyby dla grup z Warszawy.
Wycieczka do Wilna z Warszawy
Ktoś nam kiedyś powiedział, że Wilno zawsze zachwyca a każdy Polak przynajmniej raz powinien być w Wilnie.
Wilno wycieczki z Warszawy
Jeśli chcecie Państwo z nami zwiedzić Litwę, Wilno, Troki – zapraszam do przeczytania skrótu informacji jak to u nas się odbywa po to, aby zapisać się na którąś z oferowanych przez nas wycieczek i spędzić z nami czas.
Wyjazd na narty do Zieleńca
Jeśli chcecie Państwo z nami wyskoczyć na narty zapraszamy do naszego ukochanego Zieleńca – poczytaj trochę a spróbujemy Cię zachęcić do podróżowania z nami.
Polska podziemna. Kopalnia Srebra.
Nasza wycieczka podziemna odbywała się po części pieszo pod ziemia i po części łodzią ponieważ część zabytku jest zalana i można się tylko poruszać wodą.