Mystictravel
Home Oferta O nas Newsletter Archiwum Kontakt
Spływ kajakowy Brdą. Bory Tucholskie kajakiem.
Dużą atrakcją turystyczną jest rzeka Brda, która tworzy wraz z dopływami malowniczy szlak kajakowy, uznawany za jeden z ciekawszych i najpiękniejszych szlaków kajakowych w Polsce i Europie.
Spływ tratwami. Wieczór i nocleg na rzece.
Warto się wybrać na weekend na wycieczkę z Mystictravel. Polecamy tą wycieczkę weekendową także na spotkanie integracyjne
Kazimierz Dolny nocne zwiedzanie.
Kazimierz Dolny, miejsca o ponad stuletniej tradycji letniska i kolonii artystycznej.
Trasy rowerowe Sandomierz. Wycieczka rowerowa
Byliśmy już kilkukrotnie na wycieczce rowerowej w okolicach Sandomierza i pomimo bardzo licznych wijących się uliczek zawsze trafialiśmy na miejsce w oznaczonym czasie.
Tajemniczy Dolny Śląsk
Czeka nas odkrywanie tajemniczych miejsc z klimatem oraz zdobycie najwyższego szczytu Karkonoszy i Sudetów - Śnieżki
Najpiękniejszy zamek w Polsce.
Zwiedzanie zamków to dla nas standard, znaczy się – uwielbiamy zwiedzać wszystko w czym zawarta jest historia, kultura i jest po prostu część czegoś co nas do tego przyciąga. Sporym zainteresowaniem cieszą się wyjazdy w których łączymy aktywne wycieczki połączone ze zwiedzaniem.
Wycieczka dla szkół do Gniezna
Zobaczyliśmy Kruszwicę i Mysia Wieża, symbol miasta i pozostałość po zamku zbudowanym w połowie XIV wieku przez Kazimierza Wielkiego. Położona nad Jeziorem Gopło, jednym z największych jezior w Polsce. Słynie z legendy o królu Popielu, którego zjadły myszy.
Wycieczka rowerowa do Białorusi
Wycieczkę rowerową rozpoczynamy od Białowieski Szlak Transgraniczny, która spina Puszczę Białowieską po obu stronach granicy
Pomysł na Walentynki - Żubrówka
Zanim jednak powrót do hotelu nastał najważniejszym naszym celem stał się rezerwat ścisły Biebrzańskiego Parku Narodowego
Wycieczki do Lwowa z Warszawy
Kolejny raz odwiedzamy miasto Lwów, które stale nas przyciąga i nie ma się co dziwić bo jest pzrzepiękne.
Wycieczka na Babią Górę
Podczas wędrówki towarzyszyć nam będą widoki na Babią Górę oraz na odległe pasma Beskidu Żywieckiego i Śląskiego.
Babski wypad - z wizytą u Wiedźmy
Nie zamieszkamy w domu na kurzej łapce lecz w dość zbliżonych warunkach jak na Wiedźmę przystało
Wycieczka do Sandomierza i Góry Pieprzowe.
Połączyliśmy naszą aktywną wycieczkę ze zwiedzaniem po to aby wykorzystać na maxa teren i możliwości.
Wycieczka rowerowa po Biebrzy
Rowerem przez Bagna Biebrzańskie, które są uznawane za jedną z najważniejszych w kraju i w Europie Środkowej ostoi ptaków wodno-błotnych.
Ojcowski Park Narodowy z nordic walking wycieczka
Jesienna wycieczka weekendowa do Ojcowskiego Parku Narodowego i Parku Krajobrazowego „Dolinki Krakowskie” połączona z ciekawą formą aktywnego wypoczynku jakim jest marsz z kijkami nordic walking pod okiem wykwalifikowanego instruktora.
Wyjazd na narty biegowe. Wycieczka do zieleńca.
To stolica sportu nart biegowych. Zorganizowaliśmy kolejną wycieczkę na narty biegowe.
Wycieczka z Warszawy na Roztocze
Odwiedzimy nieznane zakątki Roztocza, poznamy miejscowego proboszcza poetę, odwiedzimy przedwojenną leśniczówkę
Lwów wycieczki z Warszawy
Na szczególną uwagę zasługuje OPERA – zwiedzanie teatru, dzieje Opery Lwowskiej, kościół Jezuitów oraz kolegium Jezuickie, Kopalnię Kawy, Katedrę Ormiańską, kamienicę Pór Roku, dzielnicę żydowską – ruiny synagogi Złota Róża, klasztor Bernardynów, bazarek artystów Wernisaż.
Wycieczka rowerowa na Hel z Warszawy
Wycieczka rowerowa na Hel, podczas D-Day obok swoich walorów rozrywkowych i widowiskowych, dostarcza spory kawałek edukacji dotyczącej wydarzeń sprzed ponad 60 lat.
Wycieczka rowerowa do Biebrzańskiego Parku Narodowego
Nasze wyprawy rowerowe na Podlasie w ciągu tych dwóch dni osiągają ok 100 km.
Białowieski rowerowy Szlak Transgraniczny Polska-Białoruś
Wycieczkę rowerową rozpoczynamy od Białowieskiego Szlaku Transgranicznego, który spina Puszczę Białowieską po obu stronach granicy
Święto Wina w Janowcu
Zamek w Janowcu nad Wisłą, wzniesiony na początku XVI wieku i rozbudowywany do XVIII wieku, był siedzibą magnackich rodów Firlejów, Tarłów i Lubomirskich
Narty Szczyrk
Wycieczkę na narty planowaliśmy skrupulatnie. Godzinę po godzinie. Słońce w górach może zajść z nienacka więc musimy być na to przygotowani. Uczestnicy wyprawy na narty mieli mapy i byli poinstruowani
Wycieczki na Babią Górę z Warszawy
Dziękujemy za odwiedziny naszej strony internetowej i zapraszamy Cię na nasze aktywne wycieczki. Babią Górę odwiedzaliśmy już wielokrotnie i zrobimy to ponownie
Wycieczka rowerowa do Sandomierza. Góry Pieprzowe
Po zwiedzeniu wsiadamy na rowery i ruszymy w drogę do Gór Pęchowskich pod pomnik legionistów Piłsudskiego i dalej przepięknym wąwozem do wsi Beradz i dalej Garbowice
Jakuszyce biegówki z Warszawy
Szlaki biegowe okolic Jakuszyc zawsze są wspaniale przygotowane. Nie ma się co dziwić wszak jest to stolica sportów zimowych jeśli chodzi o narty biegowe.
Cudowny obrazek Krasnobrodu. Obóz zagłady Bełżec
Dowiedzieliśmy się o nim jakiś czas temu i stwierdziliśmy iż musimy tam zrobić aktywną wycieczkę połączoną ze zwiedzaniem i zaprosić ludzi by pokazać im cudowny obrazek
Wyprawy rowerowe Mikołajki
Wycieczka rowerowa po mazurach daje taki wewnętrzny spokój. Nie ma pośpiechu. Załadowane rowery wraz z nami snują się powoli po jeziorze, cisza dookoła
Organizacja spływów kajakowych Krutynia
Spływ kajakowy Krutynią wśród pozostałych spływów zasługuje na szczególne wyróżnienie. Możliwe iż jest to jeden z najpiękniejszych szlaków wodnych Europy.
Wyprawy w Bieszczady, wycieczka w Bieszczady
Bieszczadzki Park Narodowy jest trzecim pod względem wielkości parkiem narodowym w Polsce.
Szczeliniec organizacja wycieczki z Warszawy
Wycieczka w góry Świętokrzyskie
Wyjazd w Góry Świętokrzyskie ma charakter aktywnej wycieczki ze zwiedzaniem. Przeznaczony dla miłośników spokojnych wędrówek o średniej kondycji.
Spływy kajakowe Krutynia
Spływy trwają dwa dni i pokonujemy podczas nich ok 20 km. Zajmuje to całe dwa dni, ponieważ tempo każdy ustala sobie indywidualnie jak mu pasuje
Kajaki Krutynia spływ
wybraliśmy się na dwudniowy spływ kajakowy rzeką Krutynia. Jest to nasz regularny program letni. Co rok organizowany z powodu sporego zainteresowania się tą rzeką co jest dla nas normalne, ponieważ uważamy jej szlak za jeden z najpiękniejszych w Polsce tuż obok Czarnej Hańczy.
Barania Góra wycieczka z Warszawy
Wycieczkę zaczęliśmy od zwiedzania miasta Wisła. Wspaniały klimat górski jak zawsze. Tutaj zaopatrujemy się w przekąski, posilamy się i startujemy z Wisły Malinka w Beskidy zdobywać Baranią Górę.
Wycieczki rowerowe na Podlasie z Warszawy
Wycieczka rowerowa na Podlasie biegnie przez tereny BPN, drogą carską przez Puszcze aż do Wizny. Szczególnie zachęcamy Państwa do poczytania informacji o Wiźnie a dowiedzą się Państwo wiele szczegółów i chętniej z nami pojadą na wycieczkę rowerową.
Ciekawe wycieczki rowerowe z Warszawy
Jeździmy w każdy region Polski. Pokonujmy różne dystanse w różnych okolicznościach terenów. Począwszy od pagórkowatych terenów po przełaje, tereny nadmorskie, mazurskie, podlaskie najczęściej jeździmy po szutrach, terenach parków i lasów czy puszczach
Wycieczka autokarowa do Litwy
Teatr Dramatyczny w Wilnie tutaj mieliśmy okazję wypić lampkę szampana z okazji premiery nowego spektaklu z udziałem polskich aktorów.
Wycieczki autokarowe zwiedzanie Warmii i Mazur Reszel
Często na naszych wycieczkach słuchamy opowiadań miejscowych przewodników. Tak było i tym razem. Zdecydowaliśmy się na taki pomysł, ponieważ miejsca Warmii i Mazur w tym Reszla posiadają więcej historii niż może się wydawać lub ją widać gołym okiem.
Organizacja pielgrzymek do miejsc świętych Święta Lipka
Organizujemy pielgrzymki do miejsc świętych w Polsce i Europie. Zapraszamy na naszą stronę internetową mystictravel.com.pl/ gdzie znaleźć można pełną aktualną ofertę naszych wycieczek i pielgrzymek.
Wycieczka w Gorce
Organizujemy wycieczki w Gorce na weekend i zdobywamy najpiękniejsze i najciekawsze doświadczenia z pobytu w górach, i zapraszamy tu o każdej porze roku.
Wycieczka w góry na krokusy
Gdzie kwitną krokusy wiemy i tam zabieramy ludzi, a są to Gorce i Tatry ale, ważna jest także pogoda od której zależy czy zobaczysz kwiaty czy nie, więc decyduje data wyjazdu w góry.
Wycieczka do kopalni Guido w Zabrzu
Program naszej wycieczki w skrócie wygląda tak – dosłownie pracujemy na kopalni, innymi słowy godojąc po Ślunsku robimy szychta. Przebrani w strój górniczy tj: gumiaki, rękawice, lampa, strój roboczy, torba z narzędziami dostajemy instruktaż od sztygara i zjeżdżamy szolą w dół na poziom minus 320 metrów. T
Górny Śląsk atrakcje
Tym razem zorganizowaliśmy zwiedzanie Górnego Śląska. Wybraliśmy same perełki tak, aby w dwa dni obejrzeć to co najciekawsze.
Wyjazdy ze sztuką
Polecamy nasze wycieczki ze zwiedzaniem po całej Polsce i krajach ościennych. Ponadto organizujemy wyprawy trekkingowe o różnych stopniach trudności.
Wycieczka dla dzieci z warsztatami
Organizujemy wycieczki dla szkół zarówno wyższych, średnich jak i podstawowych. Gwarantujemy nietuzinkowe programy tematyczne. W ofercie mamy wyjazdy ze sztuką, „wyjazdy z klasą” , robocze, w plener, z historią, dziwne, nocne, niespotykane, przerażające, mroczne i wiele innych.
22.09.2018
Grzybobranie na spontanie
Organizujemy wyjazdy na grzyby dla grup z Warszawy.
Zorganizowane Wycieczki Rowerowe po Polsce
Pokonaliśmy 100 km odcinek w dwa dni. Tempo jak zwykle spokojne, turystyczne z licznymi przystankami. To wspaniała podróż w region mazurskich klimatów w otoczeniu natury.
Wycieczka do Wilna z Warszawy
Ktoś nam kiedyś powiedział, że Wilno zawsze zachwyca a każdy Polak przynajmniej raz powinien być w Wilnie.
Wilno wycieczki z Warszawy
Jeśli chcecie Państwo z nami zwiedzić Litwę, Wilno, Troki – zapraszam do przeczytania skrótu informacji jak to u nas się odbywa po to, aby zapisać się na którąś z oferowanych przez nas wycieczek i spędzić z nami czas.
Kłodzko wycieczka zwiedzanie Dolnego Śląska
Jedną z odbytych wycieczek którą mamy w stałym repertuarze jest wycieczka na Dolny Śląsk. Zawsze zachwyca nie zależnie od pogody z powodu swej tajemniczości i historii jaką serwuje ten obszar Polski.
Wycieczka do kopalni złota dla szkół
Organizujemy wycieczki dla szkół na terenie całej Polski jak i za granicami naszego kraju. Zapraszamy na naszą stronę internetową mystictravel.com.pl/ gdzie znaleźć można pełną aktualną ofertę także innych wycieczek. Zapraszamy do naszego archiwum i prosimy o kontakt.
Wyprawy rowerowe do Białorusi
Wyprawy rowerowe do Białorusi odbywamy cyklicznie co rok. Dzień pierwszy odbywa się po stronie polskiej wzdłuż granicy z Białorusią. Jeździmy po terenie Białowieskiego Parku Narodowego
Wyjazd na narty do Zieleńca
Jeśli chcecie Państwo z nami wyskoczyć na narty zapraszamy do naszego ukochanego Zieleńca – poczytaj trochę a spróbujemy Cię zachęcić do podróżowania z nami.
Organizacja wycieczek górskich zimą
Organizujemy wycieczki o każdej porze roku i w każde regiony o ile jest to bezpieczne. Jedyne czego nie możemy kupić/załatwić to pogoda - tą na zewnątrz, bo na tą pogodę wewnątrz ducha mamy wpływ.
Polska podziemna. Kopalnia Srebra.
Nasza wycieczka podziemna odbywała się po części pieszo pod ziemia i po części łodzią ponieważ część zabytku jest zalana i można się tylko poruszać wodą.
Wycieczka z dziećmi do Dziadka Mroza
Spełniamy marzenia najmłodszych i realizujemy podczas naszych wycieczek spotkania dzieci i rodziców z prawdziwym Dziadkiem Mrozem w jego rezydencji na terenie Białorusi.
Wycieczki do Grodna z Warszawy
Do Grodna na wycieczki jeździmy co rok, czasami kilka razy rocznie. Zależy od zainteresowania i zapotrzebowania klientów. Naszą wycieczkę wspiera lokalny przewodnik mówiący w języku polskim.
Wyjazdy edukacyjne
Organizujemy wyjazdy, wycieczki edukacyjne dla szkół.
Wycieczka ze zwiedzaniem Lublin
Tym razem zapraszamy na krótką relację z wycieczki po Lubelszczyżnie i Kazimierzu Dolnym nocą.
Wycieczki autokarowe do Lublina
Zaczęliśmy zwiedzanie Lublina od Latarni Pamięci to jeden z najsmutniejszych do zwiedzania obrazów tego miasta. Włączona całą dobę ocalona jako jedyna z okupacji świeci ku pamięci żydów pomordowanych z tych terenów.
Pielgrzymki z Warszawy Wambierzyce
Datuje się na XIII wiek. Świątynie wybudowano na miejscu drewnianej kapliczki. Według przekazów w XII wieku niewidomy Jan miał odzyskać wzrok. Tym samym ukazała mu się Matka Boska.
Spływy kajakowe Narew
Na nasz spływ kajakowy Narwią ruszyliśmy z Warszawy przed świtem. Dojechaliśmy na miejsce naszym busem do punktu zbiórki celowo 40 minut przed czasem, aby najpierw napić się gorącej kawy, zjeść śniadanie, skorzystać z toalet.