Wycieczka do Wilna z Warszawy

Koszt: 0 zł
Brak wolnych miejsc

Zapraszamy na naszą stronę internetową mystictravel.com.pl/ tam Państwo znajdą pełną ofertę naszych wycieczek. Z pewnością przypadnie Państwu coś do gustu.

Zajmujemy się organizacją wypraw, wycieczek weekendowych, kilku i jedno dniowych. Także organizujemy wyjazdy firmowe dla firm i grup zorganizowanych. Zapraszamy do współpracy.

Teraz po krótce opiszemy, jak wyglądał ten wyjazd do Litwy tak aby Państwu przybliżyć sposób spędzania z nami czasu.

Nastawiliśmy się bardziej na zwiedzanie zabytków z mniejszą opcję degustacji kulinarni. Tak aby zobaczyć jak najwięcej, ale w jaki najspokojniejszym rytmie. Okazało się to świetnym pomysłem, ponieważ szybko miejsca się skończyły. Po skompletowaniu całego busa nadszedł czas zwiedzania. Nasz plan raczej obejmował „degustację miejsca” niż „gonitwę zwiedzalną” Przy każdym godnym uwagi miejscu mieliśmy czas na robienie zdjęć, zadumę i podziwianie, Pewnie dlatego turyści zrobili sporo zdjęć w tym wiele wyjątkowych. Ktoś nam kiedyś powiedział, że Wilno zawsze zachwyca a każdy Polak przynajmniej raz powinien być w Wilnie. No więc co zobaczyliśmy podczas naszej wycieczki do Wilna:

- starówkę, dla której poświęciliśmy sporo czasu, ponieważ warto się tam po prostu zasiedzieć

- ostra brama – po prostu symbol znana z powieści Adama Mickiewicza

- wspaniały kościół świętego Jerzego

- świątynia Unicka

- cela Konrada

- cerkiew świętego ducha

- polski kościół

- oglądaliśmy obraz „Jezus Miłosierny”

- weszliśmy na górę trzech krzyży z której widać przepiękny widok na starówkę

- kościół Piotra i Pawła

- Litewski Narodowy Teatr Dramatyczny

To niektóre wymienione atrakcje oglądane podczas naszej wycieczki do Wilna.

Spędzamy głównie dwa dni na naszych wycieczkach weekendowych, tak było i tym razem. Wyjechaliśmy z Warszawy z Placu Bankowego w sobotę rano a wróciliśmy w niedziele w nocy.

Wystarczył nam weekend, aby świetnie się zabawić i pozwiedzać.

Jak zwykle mieliśmy fajną przewodniczkę, no i oczywiście naszych turystów. Spaliśmy w świetnym hotelu w którym oczywiście mieliśmy wspólną integrację.

Aby całkowicie „zaliczyć” smaki Litwy w ofercie kulinarnej oczywiście znalazły się Kibiny czyli takie ogromne pierogi z farszem mięsnym oraz do koimpletu obowiązkowo rosół karaimski.

Zapraszamy serdecznie Państwa z nami na wycieczki do Litwy, proszę do nas dzwonic i obserwować naszą stronę internetową lub facebooka.

Wycieczka do Wilna z Warszawy zdjęcie nr: 1
Wycieczka do Wilna z Warszawy zdjęcie nr: 10
Wycieczka do Wilna z Warszawy zdjęcie nr: 11
Zapisz się do newslettera
Home Zapisz się do naszego newslettera