Lwów wycieczki z Warszawy

Koszt: 0 zł
Brak wolnych miejsc

Wycieczka do Lwowa.

Zapraszamy na naszą stronę internetową mystictravel.com.pl/ tam Państwo znajdą pełną oferte naszych wycieczek. Zapraszamy także do wpisania się do newslettera, będą Państwo na bieżąco informowani o wyjazdach.

Zwiedziliśmy Stare Miasto: Rynek, Katedrę Łacińską, gdzie składał śluby narodowe Jan Kazimierz, kaplicę Boimów, kamienicę Królewską i Czarną, Aptekę-muzeum, kościół Dominikanów, cerkiew Uspienską, ul. Podwale, Arsenal Królewski, Basztę Prochową, pomnik Mickiewicza, hotel George, Aleję Swobody,Na szczególną uwagę zasługuje OPERA – zwiedzanie teatru, dzieje Opery Lwowskiej, kościół Jezuitów oraz kolegium Jezuickie, Kopalnię Kawy, Katedrę Ormiańską, kamienicę Pór Roku, dzielnicę żydowską – ruiny synagogi Złota Róża, klasztor Bernardynów, bazarek artystów Wernisaż.Zwiedzailiśmy także: Dworzec, Kościoły św. Elżbiety i św. Marii Magdaleny,Zespół uniwersytetów lwowskich – “Lwowska Politechnika” Katedra grekokatolicka św.Jura, było wejście na Kopiec Unii Lubelskiej -panorama Lwowa. Oczywiście odwiedziliśy obowiązkowy punkt zwiedzania Lwowa czyli Cmentarz Łyczakowski oraz Cmentarzem Orląt Lwowskich.

Największą atrakcją były jednak knajpy i restauracje Lwowskie. Pijana Wiśnia, Pańska Czarka, Baczewski, Dom Legend, czy Kryjówka.

Byliśmy we Lwowie zarówno w zimę jak i w Lato. Raczej latem było dla nas atrakcyjniej pewnie z powodu wcześnije wymienionych restauracji, barów. Wkrótce zrobimy wycieczkę pod tytułem "Lwów po dachach"

Cała wycieczka do Lwowa trwała 2 noclegi i trzy dni. Fanstayczny wyjazd dla dzieci i dorosłych. To piękne miasto poprostu urzeka. Każdy Polak powinien kiedyś odwiedzić Lwów. Mili ludzie, wspaniała architektura. Często nas pytają klienci kiedy powtórzycie wycieczkę do Lwowa, nie mamy pomysłu gdzie na weekend z Warszawy wyskoczyć i to nas cieszy natomiast jest jedno ale. Nie da sie zrobić wszystkiego naraz. Bardzo lubimy jeżdzić do lwowa i zawsze co roku tam będziemy jeździć ale raz najwyżej dwa razy. Nasze aktywne wycieczki szczególnie za granicę obsługują nam nasi przewodnicy. Mamy z tym komfort ponieważ "odchodzi" nam trochę pracy z topografia regionu. Natomiast przewodnicy w sezonie zawsze mają ręce pełne roboty.

W trakcie zwiedzania Lwowa i okolic robiliśmy przerwy na posiłki a wieczorem integrowaliśmy się przy muzyce w wynajętych restauracjach.

Rekomendujemy zwiedzanie Lwowa dla firm.  Już mieliśmy okazję zrobić kilka takich wycieczek gdzie klientem naszym był zespół firmowy składajacy sie ze specjalistów, menedzerów i dyrektorów. Zawsze wychodziło nam dobrze ponieważ mamy rekomendację od tych firm do kolejnych swoich zaprzyjaźnionych.

Lwów wycieczki z Warszawy zdjęcie nr: 1
Lwów wycieczki z Warszawy zdjęcie nr: 34
Lwów wycieczki z Warszawy zdjęcie nr: 35
Zapisz się do newslettera
Home Zapisz się do naszego newslettera