Organizacja wycieczek górskich zimą

Koszt: 0 zł
Brak wolnych miejsc

Organizujemy wycieczki o każdej porze roku i w każde regiony o ile jest to bezpieczne. Jedyne czego nie możemy kupić/załatwić to pogoda - tą na zewnątrz, bo na tą pogodę wewnątrz ducha mamy wpływ. Jak co roku o tej porze wyjeżdżamy na narty biegowe, organizujemy zimowe wyprawy w góry zdobywając pieszo szlaki te których jeszcze w ogóle nie zdobyliśmy lub te które warto także zimą przejść. Jeździmy na nartach biegowych a także chodzimy na rakietach śnieżnych tropiąc ślady dzikich zwierząt. Spaliśmy w zimę w obozie, którego sami zbudowaliśmy a wodę czerpaliśmy ze śniegu. Do dyspozycji był gaz wraz z małą kuchenką, która służyła nam do przygotowania ciepłych posiłków. Wspaniałe wrażenia mając nad głową jedynie czarne niebo pełne gwiazd a w oddali słychać jedynie pojękiwanie lasu.

Większość naszych wycieczek ma charakter można tak ująć spokojny bezpieczny, ponieważ z reguły większymi grupami jeździmy a te żądzą się swoimi prawami. W przypadku zlecenia na indywidualny program w tym momencie realizacja wygląda znacznie inaczej.

W tym przypadku byliśmy w okolicach Dusznik Zdrój korzystając z infrastruktury basenowej i hotelowej także wyjazd trochę na bogato. Po wędrówkach pieszych i/lub jeździe na nartach biegowych lub zjazdowych po kolacji następuje integracja i korzystanie ze SPA celem odnowy przed dniem następnym.

Organizacja wycieczek górskich to dla nas przyjemność, ponieważ uwielbiamy realizować to co wcześniej zaplanowaliśmy a widoki i relacja nagradzają nasz wysiłek. Zwiedziliśmy podczas tej wycieczki dla przykładu Schronisko pod Muflonem, gdzie zatrzymaliśmy się na kilka grzańców, wędrowaliśmy do torfowiska na Zieleńcu, chodziliśmy ścieżką Wielkiego Strachu, Złodziejską ścieżką, Drogą ku szczęściu, czy drogą zabłąkanych wędrowców.

Szliśmy także duktem wieczności to trasa mająca ok 6 km w połowie, której stoi strażnik którego zostawiono w tym miejscu w którym podobno kiedyś zamarzł to wędrowiec.

Korzystając z walorów zimy mieliśmy czas na narty biegowe, jako że i byliśmy w okolicach szkoda byłoby nie skorzystać z okazji i nie pobiegać. Znamy te trasy dość dobrze więc nie musimy się zastanawiać, gdzie i którędy zacząć i jak skończyć. Część grupy wybiera to właśnie zajęcie inni narty zjazdowe, ponieważ i tutaj mamy możliwość skorzystania a część na piesze wędrówki. Nasze wycieczki często są tak organizowane, aby było aktywnie i do wyboru. Nie jest to standard, ale jeśli okoliczności sprzyjają tak właśnie robimy.

Fantastyczny wyjazd dla każdego miłośnika gór w porze zimowej do pieszych wędrówek, nart biegowych lub zjazdowych.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy.

Pozdrawiamy serdecznie

Organizacja wycieczek górskich zimą zdjęcie nr: 11
Organizacja wycieczek górskich zimą zdjęcie nr: 12
Zapisz się do newslettera
Home Zapisz się do naszego newslettera