Narty Szczyrk

Koszt: 0 zł
Brak wolnych miejsc

Zapraszamy na naszą stronę internetową mystictravel.com.pl/ tam Państwo znajdą pełną oferte naszych wycieczek. Zapraszamy także do wpisania się do newslettera, będą Państwo na bieżąco informowani o wyjazdach.

Wyjazd na narty do Szczyrku okazał się wielkim sukcesem pomimo przestróg i ostrzeżeń. Dotyczyły one przede wszystkim ceny ponieważ co by nie mówić nocowaliśmy w hotelu 4* i cena w szczycie na 1 noc nie należy do atrakcyjnych, ale w związku z tym iż znaleźliśmy "oczko" udało nam się wynegocjować optymalną cenę. Więc wyruszyliśmy na wycieczkę na narty z naszą grupą. Większość jeździła na nartach zjazdowych, mieliśmy jednego członka grupy z nartami biegowymi. Zenek przyjechał do nas na zbiórkę do Warszawy z Podlasia. Trafiliśmy w super pogodę. Raczej nie jest to przypadek ponieważ takie wyjazdy należy dobrze planować gdzie przepowiednie pogody są z reguły najważniejsze. Wycieczkę na narty planowaliśmy skrupulatnie godzinę po godzinie. Słońce w górach może zajść nagle więc musimy być na to przygotowani. Uczestnicy wyprawy na narty mieli mapy i byli poinstruowani. Jeździliśmy dwa dni. Wyciąg był dokładnie spod naszego hotelu. Jeździliśmy po wszystkich możliwych szczytach gór Beskidu Śląskiego.

Trasy narciarskie Szczyrku są dla nas znane bardzo dobrze. Szczyrk od zawsze był stolicą sportów narciarskich regionu Śląskiego. Mieszkając na Śląsku mieliśmy do Szczyrku niecałe 70 km. Dlatego cała nasza rodzina dobrze umie jeździć na nartach zjazdowych. Wycieczka do Szczyrku nie była dla nas wyzwaniem sporym, bardzo dobrze znamy te trasy. Doskonale przygotowane nartostrady od momentu gdy ziemię wykupili Czesi i sporo zainwestowali pieniędzy w nową infrastrukturę. Trasy są te same ale nowe wyciągi, kanapy i krzesełka. Cały obiekt został objęty poprzez Czeski konglomerat, który zainwestował dziesiątki o ile nie setki milionów złotych. Wieczorem po kolacji, rozpoczęliśmy spotkanie integracyjne połączone z zabawą taneczną. Bawiliśmy się do późnych godzin nocnych. Dzień drugi przed wyjazdem na narty po obfitym śniadaniu zaczęliśmy od pysznej kawy by zaraz po niej wyruszyć na narty.

Był to pierwszy tego typu wyjazd ponieważ narciarskie wypady robiliśmy raczej na biegówki. Jednak nasi klienci dopisali i wycieczka doszła do skutku ponieważ uzbierała się odpowiednia ilość osób. Będziemy wracać w te regiony ale dla grupy kilkudziesięciu osób lepiej jest jednak znaleźć tańszy hotel. Jednak tym razem pozwoliliśmy sobie na luksus. Nazwa tej wycieczki brzmiała Szczyrk de Lux

Organizujemy wycieczki i wyjazdy integracyjne, Jeśli chcesz dla Ciebie zorganizujemy wycieczkę szytą na miarę.

Zapraszamy na naszego fb. Wynajmujemy na wycieczki także naszego własnego busa, zapraszamy na stronę mtbus.pl/

Narty Szczyrk zdjęcie nr: 1
Narty Szczyrk zdjęcie nr: 20
Narty Szczyrk zdjęcie nr: 21
Zapisz się do newslettera
Home Zapisz się do naszego newslettera